poniedziałek, 30 grudnia 2013

Leather mini skirt + braided sweater

Grudzień w tym roku nie przyniósł nam mrozu, dlatego wciąż możemy podkreślać swoją kobiecość strojem. Nie potrzebujemy jeszcze ocieplanych kożuchów, grubych, czapek i szalików, możemy odsłaniać nogi nie narażając ich na odmrożenia. Na to właśnie postawiłam w tym poście.
Rajstopy, które mam na nogach to moje nowe odkrycie. Pewnie jestem zacofana, ale nie wiedziałam, że istnieją niekryjące rajstopy o grubości 40 den. Moje koleżanki również były zaskoczone, dlatego dzielę się z Wami tą informacją. Uważam, że w takich rajstopach nogi wyglądają lepiej niż w kryjących, nadają one strojowi kobiecości. 
Założyłam również więcej biżuterii niż zwykle. Oraz wyższe obcasy. W końcu jest już karnawał, jutro sylwester! Myślę jednak, że na co dzień nie można się zanadto odkrywać. Podkreślając jeden atut figury, ukryjmy drugi. Pokazując nogi w całej okazałości, postawmy na luźną górę. U mnie jest to luźny sweter o pięknym splocie.

Okazyjna notka
 Płaszcz, który mam na sobie jest teraz na wyprzedaży -50%, jeśli komuś się podoba, to zachęcam, ja go uwielbiam.
Torbę kupiłam za całe 39 zł, ale była to wyprzedaż kolekcji letniej, teraz raczej już jej niestety nie dostaniecie. Szkoda, bo jest super pojemna i z chęcią sama zaopatrzyłabym się w drugą. Jeśli coś znajdę, napiszę na fb.









płaszcz (coat) - h&m / now%
sweter (sweater) - cubus
spódnica (skirt) - tally weijl
torba (bag) - reserved %
buty (boots) - blink%

23 komentarze:

  1. Co to znaczy "kryjące rajstopy"?
    I co to za jednostka "40 den", nie mogę jej znaleźć w układzie SI...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś nosi rajstopy to z pewnością wie

      Usuń
    2. dlaczego usunelas moj komenatrza?

      Usuń
    3. jak juz usuwasz, to usun wszystko.

      Usuń
    4. usunęłam, bo był wulgarny

      Usuń
  2. zakochałam się w Twoich butach !

    OdpowiedzUsuń
  3. a skąd te rajstopy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gatta, ale polecam porozglądać się w innych sklepach, bo te nie są szczególnie trwałe :)

      Usuń
    2. http://e-gabriella.pl/rajstopy-grube-klasyczne/115-rajstopy-hipsters-.html#/krok_1_wybierz_kolor-nero
      Znalazłam coś takiego, nie nosiłam rajstop tej firmy, ale słyszałam że fajnie się sprawdzają. Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń
    3. Gabriela to akurat dobra firma :) Dziękuję!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. thx bardzo:)

      może jesteś zainteresowana follow na gfc i fb :)?

      Usuń
    2. Niestety, nie bawię się w takie wzajemne obserwacje. Po prostu chciałabym, żeby moi obserwatorzy byli nimi z własnego wybor i faktycznie zaglądali na bloga :)

      Usuń
  5. świetny zestaw, nic bym w nim nie zmieniła :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny set ! płaszcz i sweter są Mega !
    ...ha cekinów mam kilka wersji , moja ulubiona kiecka jest w czarnym macie , a niebawem pojawią się u mnie spodnie w wersji multikolor :P

    Wszystkiego Naaaaaaj w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten płaszczyk :) Wyglądasz fantastycznie! Buziaki i udanego Sylwestra :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajrzałam, bo przyciągnęła mnie nazwa bloga na 'polskich szafach':). I nie zawiodłam się, zostaję na dłużej!

    Sama też uwielbiam okazję i bardzo rzadko kupuję coś w normalnej cenie, zawsze czekam na obniżki:).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra klasyczna propozycja, tak trzymaj!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. maybe we can follow each other? let me know! <3
    http://shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, Lubię czytać Wasze opinie, nawet te złe mogą wiele wnieść w wygląd mojego bloga:)
Spam i wulgaryzmy będą usuwane.