niedziela, 22 września 2013

Pyjama shorts

Przedstawiam Wam najwygodniejsze szorty, jakie kiedykolwiek nosiłam! W tamtym roku przechodziłam (a raczej przejeździłam na rowerze) w nich całe lato. W tym odkryłam, że spodenki przypominające te od piżamy, mogą dopełniać bardziej eleganckie zestawy - jak ten, z marynarką i szpilkami.
Zdjęcia robione były już jakiś czas temu, teraz zdecydowałabym się raczej na zestaw z rajstopami, grubym swetrem i botkami ;).

 
Marynarka (jacket) - Reserved
T-shirt - Cubus
Szorty (shorts) -  Second hand
Buty (heels) - Nine West

8 komentarzy:

  1. Pomysłowa stylizacja,jeszcze taka letnia. ;)
    Obserwuję i liczę na to samo.

    http://madamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. spodenki dla mnie rewelacja <3 masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie!:) Ja bym chyba zamarzła;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne spodenki :) Piękny zestaw;) Klasyczny;) Obserwuję :) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, Lubię czytać Wasze opinie, nawet te złe mogą wiele wnieść w wygląd mojego bloga:)
Spam i wulgaryzmy będą usuwane.