wtorek, 27 sierpnia 2013

Yellow skirt

Cudo, grające główną rolę w dzisiejszym poście, to jeden z moich najlepszych second handowych łupów. Jest jedyna w swoim rodzaju ze względu na fakturę materiału. Na pierwszy rzut oka tego nie widać, ale pokrywają ją "wytłoczone" kropki. Kształt utrzymuje nie tylko dzięki sztywności materiału, ale ma wszytą również króciutką podszewkę z tiulu. To właśnie przez takie łupy nigdy nie przestanę zaglądać do second handów.
Żółta rozkloszowana spódnica nie potrzebuje wielu dodatków. Żeby podkreślić jej kolor dobrałam ciemną bazę ozdobioną jedynie licznymi ćwiekami na balerinach.









bluzka (blouse) - top secret
spódnica (skirt) - sh
torebka (bag) - oasap
buty (shoes) - zara

10 komentarzy:

  1. świetne zestawienie kolorystyczne no i spódnica boska:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie:) Świetna spódniczka i bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie jest to perełka, ach gdyby i w moim mieście były takie SH z chęcią chodziło by się na polowanie :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/wrecking-ball.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja piękna spódniczka zapraszam do obserwacji http://zanettt.blogspot.com/ ja obserwuję ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka niesamowita spódniczka <3 zakochałam się w jej kroju , kolorze i fakturze tkaniny <3 pięknie wygląda zestawiona z szarą bluzką !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że ja w Pretty Girl ubieram się od kilku lat i faktycznie mają cudowne sukienki :) A w najnowszej kolekcji również żakiety i spódniczki widziałam cudowne <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, Lubię czytać Wasze opinie, nawet te złe mogą wiele wnieść w wygląd mojego bloga:)
Spam i wulgaryzmy będą usuwane.