piątek, 23 sierpnia 2013

Inspired by 'Grease'

Oglądaliście "Grease"? To jeden z moich ulubionych filmów, a już na pewno ulubiony musical. Uwielbiam Sandy i jej romantyczną naturę, lubię patrzeć, jak przeistacza się w wampa w obcisłych lateksowych legginsach. Jednak dzisiejszy post inspirowany jest ubiorem Danny'ego i jego kolegów. 
Baseballowa bluzka rodem z amerykańskiego collegu a do tego conversy, które już wtedy królowały na stopach amerykańskich nastolatków. Dodajcie do tego szorty z wysokim stanem, bez których nie mogła się obejść żadna dziewczyna. Witajcie w latach 50.!





 



t-shirt - new yorker
pasek (belt) - vintage
szorty (shorts) - sh
torebka (bag) - sh
buty (shoes) - converse

15 komentarzy:

  1. Strój całkowicie w moim stylu :) taki na codzień ;) genialne szorty.

    OdpowiedzUsuń
  2. super ! lubię takie luźne zestawienia :)
    Zapraszamy na nowy post ! :)
    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i prosta stylizacja <3! Uwielbiam Takie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To odrosty, bo 2 lata temu byłam blondynką :) Ale dzięki, na dobry okres trafiłam z powrotem do naturalnego koloru :)

      Usuń
  5. Bardzo ładna torebka ! Cały czas takiej szukam <3
    Świetny kolor lakieru na paznokciach :)

    Byłoby miło gdybyś również zostawiła komentarz. Zapraszam: http://zdeterminowane.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się Twój blog. Otworzyłam swój sklep odzieżowy online i uważam, że to Twój styl - www.tinycarrie.pl Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę, jak miło widzieć kolejną blogerkę z Puław :) Oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również miło :). I też obserwuję:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, Lubię czytać Wasze opinie, nawet te złe mogą wiele wnieść w wygląd mojego bloga:)
Spam i wulgaryzmy będą usuwane.