poniedziałek, 1 lipca 2013

Asymetric

Ten post to dalszy ciąg wyprzedażowych nowości w mojej szafie. Na bluzkę tęsknie spoglądałam już od dawna, dlatego gdy tylko wyszperałam ją na wieszaku z napisem "SALE", musiałam zanieść ją prosto do kasy. Spódniczka zaś urzekła mnie swoją dziewczęcością i zwiewnością. Czaszka na bluzce i transparentna spódnica razem tworzą kontrast stylów, który bardzo lubię.


 


 bluzka (blouse) - cubus %
spódnica (skirt) - reserved %
buty (shoes) - nine west
bransoletka (bracelet) - sinsay %
torebka (bag) - reserved %
okulary (sunnies) - aldo





37 komentarzy:

  1. w butach i torebce się zakochałam. ;)
    zapraszam do mnie na wyprzedaż szafy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cóż można powiedzieć- poprostu sexi ;)
    a buty i spódniczka fantastiko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana stylizacja! Spódnica jest super:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna spódnica i śliczne sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że "butowe" trendy bacznie śledzisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je 2 lata temu, ale cieszyłam się, że znów bez "ociachu" mogę je założyć :)

      Usuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna stylizacja. Piękne buciki

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie ;)

    zapraszam do siebie: http://essqise.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentujesz!
    Super, że dodałaś czerwony akcent.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie zwiewne spódniczki i bardzo podobają mi się tego typu połączenia, gdzie zestawione są nieco cięższe materiały, jak w tym przypadku bluzeczka i lekka zwiewna spódniczka :) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pierwszy rzut oka coś mi nie pasowało wtej stylizacji, ale po obejrzeniu jeszcze raz zdjęć stwierdzam, że nie mam do czego się doczepić :)

    U mnie z kolei dzisiaj królują frędzle - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna spódniczka :) fajne okulary !

    OdpowiedzUsuń
  15. buty cudowne. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia :) bardzo lubie takie mixy :)

    obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna spódniczka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka i bluzka są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super wyglądasz :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. piekny zestaw !
    Bardzo podoba mi sie Twoj blog! Co powiesz na wzajemna obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw! Bluza jest cudowna. :) Będę tu częściej wpadać. Obserwuję i czekam na nowy post :)
    Zapraszam do mnie Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne połączenie :)
    Obserwujemy :)

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, Lubię czytać Wasze opinie, nawet te złe mogą wiele wnieść w wygląd mojego bloga:)
Spam i wulgaryzmy będą usuwane.