piątek, 28 czerwca 2013

Rocking this summer

Uwielbiam połączenie szortów z botkami, ale rzadko mogę sobie na nie pozwolić, nie ryzykując całkowitym odparzeniem stóp lub przeziębieniem. Niestety zwykle muszę wybrać: albo botki, albo szorty. Dlatego z dni takich, jakie mamy ostatnio, korzystam, wskakując w takie właśnie zestawienie.
Sezon wyprzedażowy w pełni. Wśród nas są zarówno przeciwniczki jak zagorzałe zwolenniczki tego okresu w sklepach. Ja go uwielbiam. Jest to czas, w którym zaopatruję się w rzeczy wychodzące poza codzienny, "basicowy" schemat. W tym roku pokusiłam się między innymi na takie spodenki. Są bardzo w moim stylu ze względu na swój lekko rockowy klimat. Dodatkowym plusem jest mocny kolor, którego brakuje w mojej szafie.


t-shirt - sh
szorty (shorts) - bershka %
botki (boots) - wojas


18 komentarzy:

  1. Zapraszamy do największego sklepu z odzieżą nową i używaną na Allegro

    allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=6583632
    W ciągłej sprzedaży ok 8-10 tyś. ubranek

    Mam nieskrywaną przyjemność ogłosić Państwu pierwszą, tak dużą promocję dla klientów IceCubeAndRose!

    Od soboty, od godziny 00:00:00 do poniedziałku do godziny 23:59:59 będzie trwał "WEEKEND RABATÓW!" na zakupy w IceCubeAndRose.

    Można zyskać nawet do 60% rabatu na zakupione ubranka!

    Serdecznie zapraszam na zakupy podczas "WEEKENDU RABATÓW!" tylko w IceCubeAndRose!

    Regulamin promocji dostępny jest na stronie "O Mnie" użytkownika Allegro.pl IceCubeAndRose:

    allegro.pl/my_page.php?uid=6583632

    oraz, na prośbę klientów, pocztą email







    Pozdrawiam gorąco,


    icecubeandrose@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny look! Bardzo stylowo, super:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny letni luzak ! koszulka i szorty Mega <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam to połączenie. Szkoda tylko, że moja mama nie rozumie jego fenomenu i za każdym razem suszy mi głowę. :D Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for your lovely comment!!
    I follow you now on GFC and Bloglovin!!! Follow me too! ;)

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/
    https://www.facebook.com/estilohedonico?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  6. super ! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne botki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest świetna, a botki są jak najbardziej w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo jakie genialne spodenki :D

    ______________________________________________

    www.casprzet.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajnie to wyglada! Usta są mega :)

    U mnie z kolei dzisiaj trochę pasów, ale w nieco innym wydaniu - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ! może zainteresuje Cię konkurs na moim blogu ? Do wygrania śliczna sukienka River Island :) Zapraszam !

    http://www.pannajoannak.pl/2013/08/konkurs-z-sukienka-od-river-island.html

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, Lubię czytać Wasze opinie, nawet te złe mogą wiele wnieść w wygląd mojego bloga:)
Spam i wulgaryzmy będą usuwane.