czwartek, 13 czerwca 2013

Leather skirt

Dla większości studentów sesja w pełni, a ja swoją właśnie skończyłam.
Blog to moje druga pasja, znajduje się na liście zaraz za moimi studiami, dlatego w sesji mogliście przeczytać tylko jednego posta, w dodatku bez żadnego zdjęcia. Byłam zajęta nauką i bardzo starałam się nie rozpraszać.
Teraz mam już wakacje, więc uraczę Was postem, do którego zdjęcia robiliśmy już dawno temu.

Spódniczka, którą mam na sobie została uszyta przez pewną przemiłą użytkowniczkę serwisu vinted.pl. A na taką torebkę polowałam od dłuższego czasu i w końcu dorwałam- w second handzie! Kocham te sklepy ;)












sweter (cardigan) - monnari
koszula (shirt) - h&m
spódnica (skirt) - szyta (handmade) via vinted.pl
buty (boots) - wojas
torebka (bag) - sh

13 komentarzy:

  1. świetny zestaw! :) ostatnie zdjęcie mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny zestaw,spódniczka super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny zestaw! Piękna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka to skarb! uwielbiam takie perły odnajdywać w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna stylizacja, wyglądasz ślicznie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, a te buty są moim mistrzem! Dokładnie takiego modelu szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham takie spódniczki <3 pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! Spódniczka urocza:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post - uwielbiam dżinsowe koszule :)
    Dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nogi masz cudowne <3 spódniczka zdecydowanie w Twoim klimacie :) duże brawa :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, Lubię czytać Wasze opinie, nawet te złe mogą wiele wnieść w wygląd mojego bloga:)
Spam i wulgaryzmy będą usuwane.