środa, 15 maja 2013

Boyfriend jeans


Od czasu ogólnego rozpowszechnienia rurek, myślałam, że już nigdy nie zamienię tego typu spodni na żaden inny. Jednak napatrzyłam się na coraz to ładniejsze stylizacje z krojem typu boyfriend, do momentu kiedy sama zapragnęłam je mieć. "Czaiłam się" na wiele modeli, ale za każdym razem efektem był zakup czegoś innego. Te boyfriendy to spodnie mojego brata, z których już wyrósł:).
Według mnie najlepszym uzupełnieniem dla takich mało kobiecych spodni są szpilki. Te, które mam na sobie to jedne z najwygodniejszych szpilek, jakie kiedykolwiek miałam na nodze a kolor i fason sprawiają, że są uniwersalne. Ratują w każdej sytuacji.









żakiet (jacket) - no name via vinted.pl
t-shirt - takko
spodnie (jeans) - levi's
szpilki (heels) - sala
torebka (bag) - butik w mieście (town boutique)

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw, świetna marynarka + spodnie typu boyfriend!
    Pozdrawiam W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko wyglądasz. Marzą mi się spodnie typu boyfriend ale jeszcze nie znalazłam tych "jedynych -idealnych". Co do stylizacji to bardzo ładnie, kojarzysz mi się w tym wydaniu jak zabiegana mieszkanka wielkiego miasta, która biega w tą i z powrotem, stara się pozałatwiać wszystkie sprawy i przy okazji pięknie wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, marynarka cudo, super połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wszystko razem wygląda:) pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodnie, doskonale zestawione ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. eee, małe te portki jak na bojfrendy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz? Wydaje mi się, że cała idea polega na tym, że to spodnie "po chłopaku". W moim przypadku pop bracie, więc chyba pasuje :)

      Usuń
  7. Też szukam idealnych boyfriendów, chyba przegrzebie szafe brata :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo modnie i stylowo, po prostu rewelacja!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacja
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, Lubię czytać Wasze opinie, nawet te złe mogą wiele wnieść w wygląd mojego bloga:)
Spam i wulgaryzmy będą usuwane.