piątek, 29 marca 2013

Printed leggins

Jednym z moich ulubionych trendów na nadchodzącą wiosnę są kolorowe legginsy. Moja rada: jeśli nie mamy pomysłu, dobierzmy do nich stonowaną górę (czarna, biała, szara lub np. jeden z kolorów występujących na legginsach). Apeluję też, żeby bluzka nie była za krótka! Jeśli nie wybieramy się akurat na ćwiczenia, raczej nie wygląda to stosownie. 
Jeśli chodzi o buty - chciałam takie mieć już od dawna, zanim bikery stały się modne. Jeśli ktoś czytał ten post, może domyśli się dlaczego ;). Jednak ciężko mi było znaleźć idealne, zwłaszcza od kiedy weszła moda na ćwieki, bo takie botki, których cholewka cała jest w nitach raczej nie są w moim guście. Dlatego kiedy w końcu natrafiłam na mój wyśniony model, nawet cena nie była w stanie mnie od nich odstraszyć (myślę też, że akurat w przypadku tej firmy wysoka cena idzie w parze z dobrą jakością). Tak więc buty te zobaczycie u mnie na pewno jeszcze nie jeden raz. 












czapka (cap) - pull&bear %
komin (scarf) - monnari
koszula (shirt) - h&m
legginsy - new look via szafa.pl
botki (boots) - wojas

55 komentarzy:

  1. Te leginsy są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty <33

    Mam nadzieję, że skomentujesz stylizacje na moim blogu: http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. legginsy świetne! :)
    Zgadzam się z Tobą - krótkie bluzeczki do legginsów wyglądają fatalnie!

    xoxo
    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadzisz bardzo fajnego bloga, dlatego zapraszam Cię do wzięcia udziału w TAGu 'modowe pomyłki i katastrofy' pytania znajdziesz na moim blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie wyglądasz :) świetne legginsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz w tych legginsach !!!

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne legginy i świetne buty !

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że będziesz wierna puławskiej scenografii :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice legging :)


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog i notka :)
    ciekawie tu : 3
    ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony : )
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    Z jakiego miasta jesteś?>

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne legginsy,cały zestaw bardzo przyjemny! Pozdrawiam i OBSERWUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, bardzo dziękuję za odwiedziny ;)

    Zapraszam na nowy post!


    buziaki

    POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń
  13. kupowałam dosyć dawno 2-3 miesiące temu, ale wiem że są jeszcze w sklepie internetowym bershki: http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/bershkapl/pl/bershka/179543/1898034/Legginsy%2Bze%2Bsztucznej%2Bskory/ :)

    Przepiękna kurteczka, można wiedzieć gdzie kupiłaś? Świetny zestaw, legginsy i buty mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, też jest z bershki :). Nie pisałam, bo to już kolejny post z nią :)

      Usuń
  14. bardzo fajna stylizacja, koszula świetna!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz mega! Świetna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te legginsy są fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie! Strasznie podobają mi się wzorzyste legginsy! Świetnie je dobrałaś. Fajnie wyglądają jeszcze z mocno nasyconymi kolorami na górze :) np. biało-czarne asteckie legginsy i kobaltowa marynara - zamierzam niedługo zrobić taki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. leginsy piękne i całość na duuży plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorowe, wzorzyste legginsy bardzo mi się podobają, juz od pewnego czasu szukam podobnych, najlepiej w wiosenno-letnich kolorach.
    Świetnie wyglądasz, jeansowa koszula bardzo fajnie komponuje się z legginsami. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne legginsy i trafne rady :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście muszę się z Toba zgodzić w kwestii legginsów, niektórzy nadal zapominaja,że to nie są spodnie :P Tyłek na wierzchu w legginsach wcale nie wygląda smacznie. Strasznie mi się podobają Twoje bikery! super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne leginsy na pewno mało spotykane wyróżniasz sie z tłumu, świetnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. legginsy są ekstra !

    Zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają!
    Cała stylizacja jest świetna :)
    Zdjęcia wykonane fenomenalnie :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. you look stunning honey! those printed leggins are awesome:) and that last shot is amazing!
    lots and lots of love from switzerland!
    xxx
    http://fromarmanitozurich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne legginsy :D
    też się zgadzam, że do nich dłuższa bluzka :)


    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj doskonale masz leginsy, jestem zachywcona piekny wzór i kolor !

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne legginsy ! Naprawdę doskonały print!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne legginsy


    Zapraszam na konkurs
    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello, congratulations on your blog!
    If you can visit this blog:
    http://morgannascimento.blogspot.com.br/
    Thank you for your attention

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne legginsy, ale jeansowa koszula też mi się podoba :)) Czekam na kolejny post!

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja ;) fajne leginsy i wszystko fajnie dopasowane. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny Blog <333

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. powtarzam się ale legginsy mega !

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, Lubię czytać Wasze opinie, nawet te złe mogą wiele wnieść w wygląd mojego bloga:)
Spam i wulgaryzmy będą usuwane.