niedziela, 17 marca 2013

Double

Dni coraz cieplejsze, wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami. A ja na blogu mam gościa - moją piękną współlokatorkę.
Dajcie znać, czy podobają Wam się takie "podwójne" posty, bo mam jeszcze kilka pomysłów :).
















Ola:
płaszcz (coat) - top secret %
bluzka (T-shirt) - h&m
spódniczka (skirt) - sh
buty (boots) - solo femme
torebka - h&m

Martyna:
płaszcz (coat) - top secret
bluzka (t-shirt) - zara %
spodnie - vero moda %
buty - no name
szalik - monnari
okulary - new yorker

5 komentarzy:

  1. Oddaj rajstopy! *.*
    Zdjęcia bardzo fajne:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodniczka najfajniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. obie fajnie wyglądacie :) tunika z czachą jest mega!

    a tak przy okazji nominuję Cię do Liebster Award (szczegóły na moim blogu); oczywiście udział w zabawie nie jest obowiązkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przekombinowane fajne stroje :-) podoba mi się. Pozdrawiam.

    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, Lubię czytać Wasze opinie, nawet te złe mogą wiele wnieść w wygląd mojego bloga:)
Spam i wulgaryzmy będą usuwane.