poniedziałek, 4 marca 2013

A bit spicy

Od kiedy obejrzałam serial Skins, a było to już dobrych kilka lat temu, jestem niezmiennie zachwycona stylem Effy Stonem. Jeśli nie wiecie o czym mówię, najlepiej wygooglujcie sobie Effy lub Kayę Scodelario (aktorkę). Jednak myślę, że zdjęcia nie oddadzą w pełni tego, co czuje się po obejrzeniu serialu, do czego zdecydowanie zachęcam.

Dzisiejszy post jest lekko inspirowany stylem  właśnie tej postaci. Nie jest on jeszcze tak "na ostro", jakbym chciała, ale już mam pomysł na kolejny post w tym stylu. Jednak - jak powtarzam aż do znudzenia - czekam na cieplejsze dni :) Sweter podziurawiłam własnoręcznie wzdychając do takiego, który Effy miała w lesie w jednym z odcinków. Tutaj możecie zobaczyć, o co mniej więcej mi chodzi.
 Pisząc ten post, wyglądam za okno z nadzieją -  słońce świeci, że aż na sercu miło. 


Przy okazji- poznajcie mojego pieska :) 









czapka (beanie) - decathlon
kurtka (coat) - bershka
sweter (jumper) - sh + diy
t-shirt - sh
spodnie (jeans) - topshop via szafa.pl + diy
kozaki (boots) - vintage 



13 komentarzy:

  1. Idealne jest to zdjęcie, na którym stoisz bokiem ;)

    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie
    czekam na kolejne na ostro ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę zacząć oglądać skinsów, tyle osób mi już polecało ten serial jednak zrażałam się dużą ilością sezonów, i zmieniającą się generacją. a buty kupiłam na runcolors.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż ,pięknie Ci w nim. Spodobała mi się też strasznie kurtka ,wyglądasz świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o pieronie, a jak się robi takie dziury w swetrach?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=WAhXfYgQRVQ
      Ja robiłam z tego filmiku plus trochę inwencji twórczej, bo wychodziły za małe:)

      Usuń
  6. Hej, dzięki za komentarz :)

    Adres outletu jest podany w notce, pewnie nie zauważyłaś, bo jest na dole :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, nie doczytałam ;)
      Ja od razu Cię dodałam, bo spodobał mi się Twój blog a czy Ty chcesz mnie obserwowac, to od Ciebie zależy:)
      + słuchałam Twojej piosenki - bardzo fajna, gartuluję :)

      Usuń
  7. super zestaw;)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  8. podobny styl, nawet bardzo :)
    fajne przetarcia na spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie i kurtka! Sweter również wyszedł fajnie;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, Lubię czytać Wasze opinie, nawet te złe mogą wiele wnieść w wygląd mojego bloga:)
Spam i wulgaryzmy będą usuwane.