piątek, 15 lutego 2013

Winter Time

Zima w Kazimierzu Dolnym dostarcza jednych z najbardziej malowniczych widoków, jakie miałam okazję podziwiać. Nie jest tak tłoczno nad latem a krajobraz przedstawia się chyba nawet lepiej, niż kiedy liście drzew zasłaniają horyzont. 

Poranek w Kazimierzu zaowocował nie tylko pięknymi wrażeniami estetycznymi, ale również całkiem miłymi dla oka zdjęciami. Co do mojego stroju- tak, było mi ciepło. Nie jestem stworzeniem specjalnie ciepłolubnym a temperatura tego dnia była leciutko na plusie. Kurtka rozpięta była cały czas i następnego dnia czułam się całkowicie zdrowa :). Miało być wygodnie i na cebulkę.









 




Jak widać przed wejściem na górę udało mi się dostarczyć sobie  odpowiedniej dawki energii :)

czapka (beanie) - decathlon
kurtka (coat) - bershka
sweter (jumper) - monnari
t-shirt - h&m
legginsy - stradivarius via szafa.pl
kozaki (boots) - vintage
rękawiczki (gloves) - home&you
szalik (scarf) - cubus



18 komentarzy:

  1. Piękne widoki :) A ostatnie zdjęcie super:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre zdjecia i świetna torebka!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia i okolica :)
    świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie :) fajne zdjęcia :)



    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochamy Kazimierz Dolny ! Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokazesz kiedys koszulke w calej okazalosci??

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jak tylko zrobi się trochę cieplej :)

      Usuń
  7. z gofrem najpiękniesze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) Torebka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  9. legginsy naprawdę fajne ! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great look and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacje <3



    Dzięki za komentarz na www.polinefashion.pl

    Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia - super wyglądasz :)

    dodałąm do obserwowanych <3

    www.classicorcool.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka jest dosko! właśnie sobie wymarzyłam czerwoną torebkę! jak sobie taką kupię to będzie na Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, Lubię czytać Wasze opinie, nawet te złe mogą wiele wnieść w wygląd mojego bloga:)
Spam i wulgaryzmy będą usuwane.