niedziela, 10 lutego 2013

Valentine's Day

Z nowymi postami postanowiłam jednak czekać do "po sesji".
Dzisiaj zdjęcia "domowe", bo chciałam pokazać swój sposób na walentynki. Ja nie wybieram się w ten dzień na narty, raczej spędzę je w pomieszczeniu, dlatego taki właśnie post przygotowałam.

Uważam, że spodnie, to ubranie, którego wręcz "nie wypada" założyć w walentynki. Dlatego ja zdecydowałam się na rozkloszowaną spódnicę i bardzo wysokie obcasy :). Żeby nie pokazywać za dużo, bluzka jest dość zabudowana (chociaż myślę, że ten przezroczysty pasek materiału na górze dodaje jej walentynkowego charakteru).





bluzka, spódnica, torebka - sh
buty - blink via schaffashoes %

2 komentarze:

  1. PIĘKNA ta spódniczka *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To mo się podoba ;) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, Lubię czytać Wasze opinie, nawet te złe mogą wiele wnieść w wygląd mojego bloga:)
Spam i wulgaryzmy będą usuwane.