wtorek, 10 kwietnia 2012

Początek

Jak powszechnie wiadomo początki są trudne, a ten do wyjątków nie należy.
Do założenia tego bloga zbierałam się od kilku miesięcy a kiedy już to zrobiłam, zaczynam zbierać  się do zaprezentowania pierwszego "outfitu". Tak więc pierwszy post outfitu zawierał nie będzie, natomiast ja będę zadowolona, że na moim blogu nie wyświetla się napis : "brak postów".
A bloga założyłam wiadomo, z zazdrości, że tyle (wspaniałych, nie zaprzeczam) dziewczyn ma swoje blogi, gdzie mogą prezentować światu swoje zestawy a świat (a przynajmniej jego większość) te zestawy chwali. Po obejrzeniu i przeczytaniu kilku pomyślałam, że też właśnie tego bym chciała. Następną myślą było zaś, że właściwie nic nie stoi na przeszkodzie.
To jest więc tej historii początek. Jak się rozwinie, nie wiadomo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz, Lubię czytać Wasze opinie, nawet te złe mogą wiele wnieść w wygląd mojego bloga:)
Spam i wulgaryzmy będą usuwane.